Darko StareHvala lepa gospa predsedujoča.
K temu kar je bilo že povedano, bi dodal, da Ministrstvo za pravosodje v okviru svoje pristojnosti dejansko dela na osnutku besedila za dopolnitev Zakona o Kazenskem postopku z ukrepi, ki jih je predstavilo in tudi predlagalo Ministrstvu za notranje zadeve oziroma policija. Aktivno sodelujemo tudi v okviru delovne skupine, ki usklajuje osnutek besedila za sprejem oziroma noveliranje Zakona o elektronskih komunikacijah, ki je lahko pomembno orodje tudi v okviru bodisi preprečevanju odkrivanja ali pregona tovrstnih kaznivih dejanj. Absolutno sodelujemo z Ministrstvom za notranje zadeve tudi na področju ideje oziroma predlagane spremembe Zakona o potnih listinah. Bi pa k temu poleg vsega navedenega dodal še nekaj, da Ministrstvo za notranje zadeve, ki sodeluje tudi kot član sekretariata SNAV, kar je bilo že povedano, da poleg teh normativnih okvirjev, ki na nek način zagotavljajo učinkovito delovanje oziroma odzivanje na tovrstne nevarnosti za ljudi, za države, za mednarodno skupnost. Ima zelo dobro, po naši presoji, organiziran sistem, predvsem za preventivno delovanje in v okviru tega organa, ki je v bistvu organ Sveta za nacionalno varnost, permanentno potekajo aktivnosti v smislu, da se okrepijo vsi sistemski ukrepi, ki po eni strani lahko preprečujejo tovrstne nevarnosti, po drugi strani zagotavljajo ukrepe in pa tudi možnosti, da se na področju zaščite pomembnih objektov in pa seveda tudi vsebin, ki so lahko tarča napadov tovrstnih dejanj bolj učinkovito zaščitijo in pa seveda tudi ukrepi na področju pregona oziroma odzivanja na tovrstna dejanja, ki se zgodijo v soseščini mednarodnih skupnosti, itn. Tukaj gre predvsem za ukrepe v okviru mednarodnega sodelovanja naših subjektov, ki so primarno odgovorni za nacionalno varnost. O tem kontekstu je seveda tudi aktualno vprašanje in je bilo izpostavljeno glede inkriminacij tovrstnih dejanj. Jaz verjamem in sem prepričan, da tudi predlagatelji želijo, da bo tovrstna ureditev in inkriminacija skladna z Ustavo Republike Slovenije, torej da se tudi kazniva dejanja opredelijo ob spoštovanju našega ustavnega reda in tukaj so stališča predlagatelja in Vlade različna, kar ni slabo. Namreč nasprotna mnenja lahko rodijo novo kvaliteto, dejstvo je pa, da v tem trenutku je tudi mnenje najbolj kvalificiranega organa v Republiki Sloveniji glede na ustavno ureditev kazenskega pregona to je vrhovnega državnega tožilstva, da obstoječe inkriminacije v Kazenskem zakoniku v bistvu pokrivajo tudi to področje. Ob tem bi k temu dodal samo še to, da v bistvu ta resolucija Združenih narodov, ki poziva in spodbuja države članice Združenih narodov, govori seveda o inkriminacijah tovrstnih dejanj. Govori pa tudi o uresničevanju in pa uporabi že obstoječih zakonov, torej na praktični ravni. Tako da tudi mi v bistvu seveda glede na stališča Vrhovnega državnega tožilstva pričakujemo tudi uporabo in uveljavitev neke sodne prakse, ki bo najbolj kvalitetna podlaga tudi za nadaljnje odločitve in morebitne spremembe oziroma dopolnitve. Predstavnik Ministrstva za zunanje zadeve je pa tudi že omenil pomemben dogodek oziroma namen Sveta Evrope z dopolnitvijo evropske konvencije boja priti terorizmu s tem posebnim protokolom, ki je sedaj na Agenci in bo seveda tudi priložnost za to, da se čim bolj enotno v tem evropskem prostoru pristopi k preprečevanju na vseh nivojih boja proti terorizmu, ker seveda tudi aktivno sodelujemo kot država članica.
Hvala lepa.